Office 365 Enterprise E5

Office 365 Enterprise E5

Plán Office 365 Enterprise E5 obsahuje služby firemního emailu, nástroje pro webové konference a sdílení dokumentů. Plán dále obsahuje nejnovější aplikace Word, Excel, PowerPoint, Onenote, Publisher, Outlook, Access a Skype pro Firmy dostupné, kdekoliv a kdykoliv je potřebujete.

Plány Enterprise mají rozšířené funkce a detailnější možnosti nastavení. Navíc zde najdete analytické nástroje business inteligence BI, pokročilé zabezpečení dat a další služby.

Jsou tedy primárně určeny pro větší podniky.

Objednat Office 365 Enterprise E5

27,80 € měsíčně za uživatele
(při platbě na rok dopředu)

Objednat
koupit online (kartou)

Sleva 5 %
Chci objednat roční předplatné v CZK

Objednat
platba zálohovou fakturou

Navržený pro týmy a sítě

Se Skypem pro firmy který je součástí plánu Office 365 Enterprise E5 teď můžete zjednodušit infrastrukturu. Nabízí totiž jednu platformu pro volání, konference, video i sdílení. Propojte vaše týmy v prostředí, které mají rádi, v aplikacích Office, které používají každý den.

Přizpůsobené a organizační přehledy

Plán Office 365 Enterprise E5 umožňuje sledování aktuálních dat a nástrojům pro hloubkovou analýzu, které se snadno používají, můžete vytvářet ještě interaktivnější sestavy, jednodušší řídicí panely a působivější vizualizace dat, se kterými v datech objevíte nové skutečnosti.

Zabezpečení zaměřené na lidi

Microsoft Office 365 Enterprise E5 se stará o zabezpečení, abyste vy nemuseli. Teď, když se zvýšila ochrana osobních údajů a transparentnost a zdokonalily se uživatelské ovládací prvky, je zřejmé, proč je toto dosud nejbezpečnější Office vůbec.

Funkce

Sada Office 2016– Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive, Publisher, Access a Skype pro firmy

  • Zachyťte nápady, jak vám to nejlíp vyhovuje – pomocí klávesnice, pera nebo dotykové obrazovky.
  • Otevírejte soubory PDF a upravujte odstavce, seznamy a tabulky, jak jste zvyklí z wordových dokumentů.
  • Sledujte komentáře ve wordových dokumentech a označujte je za vyřízené novým tlačítkem pro odpověď.
  • Převeďte svá data na graf nebo tabulku ve dvou a míň krocích a rychle je analyzujte. Potom je můžete zobrazit s jiným formátováním.
  • Vkládejte do onenotových poznámkových bloků excelové tabulky, visiové diagramy, fotky a skoro všechny ostatní druhy počítačových souborů.
  • Sdílejte powerpointové prezentace na internetu posláním odkazu.
  • Navrhujte vlastní marketingové materiály, které vystihují vaši značku a zaujmou zákazníky.
Office na počítačích, tabletech a telefonechicon

Office na počítačích, tabletech a telefonech

Vychutnejte si práci s plnými verzemi nainstalovaných aplikací Office na počítačích, Macích, Windows tabletech a zařízeních iPad® a tabletech Android™ a většině mobilních zařízení. Každý uživatel si může nainstalovat Office na 5 počítačů nebo Maců, 5 tabletů (Windows, iPad, a Android) a 5 telefonů.

Email a kalendářeicon

Email a kalendáře

Používejte profesionální e-mail ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo pomocí Outlook Web Appu ve webovém prohlížeči. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do 150 MB.

Rozšířené možnosti e-mailuicon

Rozšířené možnosti e-mailu

Využívejte možnosti archivace a právního blokování a neomezené úložiště pro potřeby dodržování předpisů. Nezapomeňte ani na zásady ochrany před únikem informací a upozornění na možný únik citlivých informací, která se uživatelům zobrazí v e-mailu a pomáhají s prosazováním dodržování předpisů.

Řízení přístupu k dokumentům a e-mailůmicon

Řízení přístupu k dokumentům a e-mailům

Služba správy přístupových práv umožňuje omezit přístup k dokumentům a e-mailům jenom pro určité uživatele a ostatním zamezit v jejich zobrazování a úpravách. Funguje to i v případě, že se dokumenty pošlou ven z organizace.

Online schůzkyicon

Online schůzky

Pořádejte přes internet online schůzky se zvukem a videem ve vysokém rozlišení nebo webové konference. Ke schůzce se připojíte jediným klepnutím nebo kliknutím na smartphonu, tabletu nebo počítači.. Vše díky aplikace Skype pro firmy.

Funkce Meeting Broadcasticon

Funkce Meeting Broadcast

Funkce umožňuje vysílat schůzky Skypu pro firmy na internetu až pro 10 000 lidí, kteří se můžou zúčastnit v prohlížeči na téměř libovolném zařízení. Schůzky se dají doplnit aplikací Bing Pulse, která umožňuje hlasování a sledování názorů v reálném čase, a Yammerem, kde se v průběhu vysílání dá chatovat.

Moderní hlasové služby s cloudovou pobočkovou ústřednouicon

Moderní hlasové služby s cloudovou pobočkovou ústřednou

Umožňuje uskutečňovat, přijímat a přepojovat firemní hovory v kanceláři, doma nebo na cestách pomocí telefonu, počítače a mobilu, aniž by byl potřeba tradiční telefonní systém. Vyberte si některý plán hovorů přes veřejnou telefonní síť od Microsoftu, pokud jsou tyto plány dostupné, nebo použijte stávající místní telefonní linky.

Zasílání rychlých zpráv a spojení se Skypemicon

Zasílání rychlých zpráv a spojení se Skypem

Spojte se s jinými uživateli Skypu pro firmy pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte je o své dostupnosti pomocí online stavu. Sdílejte informace o stavu, rychlé zprávy a hlasové hovory s uživateli Skypu.

Podniková sociální síťicon

Podniková sociální síť

Software pro spolupráci a podnikové aplikace Yammer vašim zaměstnancům umožní spojení se správnými lidmi, sdílení informací napříč týmy a organizaci všeho, co se týká projektů, aby se posunuly dál a rychleji.

Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhůicon

Profesionální digitální nástroje určené k vyprávění příběhů

Pomocí Swaye, což je nová aplikace v Office 365, můžete snadno vytvářet působivé, interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další materiály – přímo ze svého telefonu, tabletu nebo prohlížeče. Vytvořené swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.

Týmové webyicon

Týmové weby

Umožněte uživatelům snadné použití a sdílení dokumentů v základním 10GB úložišti s dalšími 500 MB úložného prostoru pro každého. Sdílejte ve službách Excel Services a Visio Services přehledy ve formě interaktivních sestav a zobrazujte je v prohlížečích mobilních zařízení, které podporují HTML5. 

Ukládání a sdílení souborůicon

Ukládání a sdílení souborů

OneDrive pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB osobního cloudového úložiště, ke kterému se dostane odkudkoliv a které může synchronizovat s PC nebo Macem a mít tak k němu přístup offline. Můžete jednoduše sdílet dokumenty s ostatními uživateli ve vaší organizaci i mimo ni a určovat, kdo může jednotlivé soubory prohlížet a upravovat.

Mobilitaicon

Mobilita

Synchronizujte e-maily, kalendář a kontakty, pracujte se sharepointovými weby, zobrazujte a upravujte dokumenty Office pomocí Office Online v prohlížeči na zařízeních se systémy Windows Phone, iOS a Android.

Hledání a zjišťováníicon

Hledání a zjišťování

Buďte v obraze. Vyhledávejte a objevujte obsah v rámci Office 365 na základě individuálních přehledů. Office Delve je první prostředí, které využívá technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a přehledů získaných na základě chování uživatele a jeho vztahu k obsahu, tématům a kontaktům.

Office Onlineicon

Office Online

Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.

Podnikový videoportálicon

Podnikový videoportál

Spravujte pohodlně videa vaší organizace. Office 365 Video je místo, kde celá společnost nahrává, sdílí a vyhledává videa, a zajišťuje jejich bezproblémové přehrávání na různých zařízeních.

Aplikace pro Office a SharePointicon

Aplikace pro Office a SharePoint

S Office a SharePointem můžete využívat nové aplikace od třetích stran nebo zákazníků a integrovat tak webové služby přímo do dokumentů a webů.

Podniková správa aplikací icon

Podniková správa aplikací

Zjednodušte správu aplikací ve vaší organizaci pomocí zásad skupiny, telemetrie a sdílené aktivace počítačů.

Integrace hlasové pošty (Jednotné zasílání zpráv)icon

Integrace hlasové pošty (Jednotné zasílání zpráv)

Podpora hostované hlasové pošty s možnostmi automatického telefonického systému. Hlasová pošta se zaznamenává v Exchange Online a uživatelé k ní mají přístup z Outlooku, Outlook Web Appu nebo kompatibilního mobilního telefonu.

Vylepšené nástroje pro dodržování předpisůicon

Vylepšené nástroje pro dodržování předpisů

Pomocí jednotného centra eDiscovery můžete prohledávat poštovní schránky služeb Exchange, Skype pro firmy, OneDrive pro firmy a SharePoint. Integrace s pokročilými funkcemi uchovávání, archivace a analýzy umožňuje využívat místní prediktivní vyhledávání eDiscovery, se kterým zvýšíte relevanci a snížíte náklady a rizika.

Ochrana informacíicon

Ochrana informací

Správa práv, ochrana před ztrátou dat a šifrování pro Exchange Online, Skype pro firmy a SharePoint Online pomáhají bezpečně chránit váš obsah v e-mailech, při zasílání rychlých zpráv, na schůzkách a na týmových webech.

Pokročilé zabezpečeníicon

Pokročilé zabezpečení

Pokročilá ochrana před hrozbami pomáhá chránit uživatele před neznámými a sofistikovanými hrozbami, které se skrývají v e-mailech, přílohách a odkazech. A díky bezpečnostnímu modulu zákazníka, který umožňuje omezit přístup k datům jenom s předem přiřazeným, dvoufaktorově ověřeným souhlasem správce, máte zajištěnou kontrolu a transparentnost.

Analytické nástrojeicon

Analytické nástroje

Díky dynamickým řídicím panelům a interaktivním sestavám Power BI můžou i netechničtí uživatelé vizualizovat a analyzovat data větší rychlostí, efektivněji a srozumitelněji. Delve Analýza využívá vaše data o komunikaci a spolupráci a poskytuje jednotlivcům vysoce kvalitní přehledy, které jim ušetří čas a pomůžou jim ho efektivněji využívat.

Součástí všech plánů Office 365 pro firmy je

Spolehlivosticon

Spolehlivost

Buďte v klidu díky Smlouvě o úrovni služeb (SLA) se zaručenou 99,9% dostupností s finanční zárukou.

Zabezpečení icon

Zabezpečení

Špičkové bezpečnostní postupy s pěti úrovněmi zabezpečení a proaktivním monitorováním zajišťují, že data zákazníků zůstanou v bezpečí.

Soukromí icon

Soukromí

Data patří vám. Microsoft chrání data i vaše soukromí.

Aktualizaceicon

Aktualizace

Nemusíte platit za upgrady verzí – aktualizace jsou součástí předplatného. Zákazníkům  Office 365 se pravidelně posílají nové funkce.

Integrace služby Active Directoryicon

Integrace služby Active Directory

Spravujte přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů. Využijte jednotné přihlašování a synchronizaci se službou Active Directory.

Podporaicon

Podpora

Podpora Microsoftu poskytuje telefonické a online odpovědi, zdroje s postupy a kontakty na ostatní zákazníky Office 365 při problémech s nastavením a potřebě rychlých oprav