CRM Online Professional

Výkonný nástroj pro efektivní řízení vztahu se zákazníky. Díky integraci s ostatními službami O365 poskytuje komplexní možnosti jak řídit, sledovat a vyhodnocovat aktivity spojené se zákazníky.

Professional je komplexní plán včetně modulů  marketing, prodej a možností individuálního nastavení. Licenci lze pořídit v minimálním počtu 5ks.

CRM Online Professional je plán, obsahuje kompletní nabídku pro řízení vztahu se zákazníky. Je rozdělen do sekcí PRODEJ, SLUŽBY A MARKETING.

 

Objednat CRM Online Professional

54,80 € měsíčně za uživatele
(při platbě na rok dopředu)

Objednat
koupit online (kartou)

Sleva 5 %
Chci objednat roční předplatné v CZK

Objednat
platba zálohovou fakturou

Dokonalý přehled

Se CRM Online máte jednoduše dokonalý přehled o Vašich zákaznících. U každého zákazníka můžete zadávat a sledovat aktivity jako například s kým jsem hovořil, jakou nabídku jsem poslal, kdy byla schválená, co a do kdy je potřeba vyřešit.

Integrace s MS Office

K aplikaci CRM Online  lze jednoduše přistupovat přes MS Outlook klienta a to i v případě že jste offline. Až budete opět na internetu data se synchronizují. 

Přístup odkudkoli

K CRM Online můžete přistupovat i přes mobilní aplikace z Vašeho telefonu či tabletu. Samozřejmostí je webové rozhraní, které je přístupné z jakéhokoli zařízení.

Funkce

MODUL PRODEJ

CRM Online - modul prodej

Řídí obchodní procesy, Váš tým má tak ucelený náhled na data o zákaznících a informace o aktuálním stavu zakázek.

Díky užitečným přehledům a nástrojům pomáhá identifikovat produkty o které mají Vaši zákazníci zájem.

Ušetříte čas s administrativou, díky sledování komunikace a úzké integraci s MS Outlook se označené mailové konverzace se zákazníkem automaticky přiřazují konkrétnímu obchodnímu případu.
Automatizace pracovních postupů omezí objem ručně zadávaných dat.

Díky inteligentnímu přehledu a vyhodnocování statistik jednotlivých událostí umožňuje rychlejší rozhodování o budoucí obchodní strategii podniku.

MODUL SLUŽBY

CRM Online - modul služby

Dává zaměstnancům zákaznické podpory nástroj pro úplnou historii jednotlivých případů. Lze tak vyhodnocovat úspěšnost, rychlost a vše tak přizpůsobit aby se zvýšila spokojenost Vašich zákazníků.

Váš tým může vytvářet znalostní báze, které rychle zpřístupní potřebné matriály pro rychlé řešení daných problémů.

Opět je zde velká výhoda integrace s prostředím MS Outlook díky níž může pracovník převézt příchozí mailové požadavky na servisní případy promocí několika kliků.

MODUL MARKETING

CRM Online - modul marketing

Navyšuje efektivitu marketingových investic. Pomáhá identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele výkonu.

Jednoduché plánování i realizace kampaní. Díky pracovním postupům snížíte náročnost jednotlivých dílčích úkonů.

V každé fázi kampaně máte informace o aktuálním stavu.

CRM Online Professional obahuje tyto funkce:

Přístup online i offline v prostředí Outlook

Přístup mobilní aplikací

Přístup k aktivitám a jejich zaznamenávání

Čtení a zápis vlastních datových polí

Čtení a zápis základních entit (firmy, osoby, zájemci, příležitosti)

Reporting, přehledy a vizualizace

Správa marketingových kampaní a seznamů

Správa obchodních a servisních procesů

Správa systémových zobrazení a pracovních postupů

Administrace a úpravy služby