Ceník podpory

Ceník podpory

Uvedené tabulkové úkony a sazby jsou zejména pro Vaší rychlou orientaci, v jaké cenové relaci a rozpětí služeb se podpora pohybuje. Každá implementace je jedinečná podle potřeb a prostředí klienta. Zejména implementace u zákazníka je velmi různorodá, pokud tedy máte o službu zájem kontaktujte nás. Rádi Vám předvedeme použití v praxi a uděláme individuální kalkulaci dle bližšího zadání.

 

Ceníky

Uvedené ceny jsou bez DPH

Úvodní nastavení Microsoft Office 365

Název služby Cena
Založení předplatného, předání licencí a administrátorského účtu zdarma

Nastavení služby (0-5 uživatelů)

  • zřízení uživatelských účtů a odeslání nastavení uživatelům
  • přiřazení domény vaší firmy k Office 365 a konfigurace DNS
  • přidání uživatelů a přiřazení licencí k jednotlivým produktům
  • vytvoření distribučních skupin elektronické pošty (max 5)
1 900 CZK

Nastavení služby (6-10 uživatelů)

  • ​zřízení uživatelských účtů a odeslání nastavení uživatelům
  • přiřazení domény vaší firmy k Office 365 a konfigurace DNS
  • přidání uživatelů a přiřazení licencí k jednotlivým produktům
  • vytvoření distribučních skupin elektronické pošty (max 10)
2 900 CZK

Nastavení služby (11-25 uživatelů)

  • zřízení uživatelských účtů a odeslání nastavení uživatelům
  • přiřazení domény vaší firmy k Office 365 a konfigurace DNS
  • přidání uživatelů a přiřazení licencí k jednotlivým produktům
  • vytvoření distribučních skupin elektronické pošty (max 10)
3 900 CZK

Nastavení služby (26-50 uživatelů)

  • zřízení uživatelských účtů a odeslání nastavení uživatelům
  • přiřazení domény vaší firmy k Office 365 a konfigurace DNS
  • přidání uživatelů a přiřazení licencí k jednotlivým produktům
  • vytvoření distribučních skupin elektronické pošty (max 10)
4 900 CZK

Nastavení služby (50 a více uživatelů)

  • ​zřízení uživatelských účtů a odeslání nastavení uživatelům
  • přiřazení domény vaší firmy k Office 365 a konfigurace DNS
  • přidání uživatelů a přiřazení licencí k jednotlivým produktům
  • vytvoření distribučních skupin elektronické pošty (max 10)
individuálně dle dohody

           

Implementace u zákazníka a doplňkové služby

Níže uvedené služby poskytujeme individuálně dle dohody a výsledná cena závisí na finálním objemu práce. Pro lepší představu je u jednotlivých položek uvedena přibližná doba úkonu.
Účtování se provádí touto formou:

  • dle skutečného objemu dle předem dohodnuté hodinové sazby
  • předem dohodnutá částka, ve které je zahrnut konkrétní počet úkonů. Veškerá práce nad rámec dohody je účtována za předem dohodnutou hodinovou sazbu
  • Za zvýhodněnou jednorázovou cenu při podpisu servisní smlouvy na údržbu služeb.

 

Název služby     Odhad času

Individuální služby

  • ​Vytvoření  sdílených prostředků (kalendáře, úkoly, kontakty), konfigurace oprávnění, připojení do koncových zařízení
  • vytvoření sdílených schránek elektronické pošty
  • Migrace pošty ze starého mail serveru
  • Nastavení elektronického podpisu, šablon, výchozího formátování, apod.
Individuálně dle požadavků klienta

Instalace aplikací

  • ​instalace kancelářského balíku MS Office, odebrání staré verze
  • instalace klienta onedrive (připojení knihoven do 5ks)
  • Stažení a instalace aktualizací pro MS Office
1h / zařízení

Nastavení pošty

  • Založení nového profilu klienta MS Outlook
  • Připojení poštovního účtu ověření synchronizace
0,5h / zařízení

Nastavení Skype pro firmy

  • ​instalace aplikace a prvotní nastavení uživatele
0,5h / zařízení

Nastavení Sharepoint Online

  • ​založení webové kolekce
  • nastavení DNS webu
  • vytvoření jednotlivých knihoven dle zadané struktury
  • vytvoření skupin uživatelů, nastavení práv těmto skupinám
  • Nastavení workflow nad správou dokumentů
Individuálně dle počtu uživatelů a struktury obsahu

Nastavení CRM Online

  • ​Základní nastavení smluvních vztahů
  • import kontaktů
  • Nastavení dle požadavků na míru
Individuálně na základě zadání

Hodinová sazba – L1 support

  • ​Základní správa všech služeb O365
  • Zakládání účtů, změna hesel, distribuční skupiny, nastavení práv, založení nových knihoven apod.
690 CZK

Hodinová sazba – L2 support

  • ​Pokročilá správa všech služeb O365
  • Specifické požadavky, workflow,  řešení nefunkčností systému s podporou Microsoftu apod.
890 CZK

        

Údržba služby

Pro údržbu služby je možné využít zvýhodněný servisní balíček, který zahrnuje určitý objem práce v měsíci. Na tuto službu se uzavírá servisní smlouva a služba se platí v pravidelných měsíčních poplatcích.

Druhou možností je platba jednotlivých servisních zásahů v hodinové sazbě.

Název služby  Cena

Servisní balíček 1 (do 5 uživatelů)

Zahrnuje správu produktů: Exchange Online, Onedrive pro firmy, Sharepoint Online, kancelářský balík MS Office, Skype pro firmy

  • pravidelná kontrola stavu služeb a opravy chyb (2x měsíčně)
  • komunikace s technickou podporou MS
  • držení technické podpory k zákazníkovi
  • konfigurace služeb dle požadavků zákazníka
  • v ceně je měsíční objem 2h práce
990 CZK

Servisní balíček 2 (5-10 uživatelů)

Zahrnuje správu produktů: Exchange online, Onedrive pro firmy, Sharepoint Online, kancelářský balík MS Office, Skype pro firmy

  • pravidelná kontrola stavu služeb a opravy chyb (2x měsíčně)
  • komunikace s technickou podporou MS
  • držení technické podpory k zákazníkovi
  • konfigurace služeb dle požadavků zákazníka
  • v ceně je měsíční objem 4h práce
1 950 CZK

Servisní balíček 2 (10-25 uživatelů)

Zahrnuje správu produktů: Exchange Online, Onedrive pro firmy, Sharepoint Online, kancelářský balík MS Office, Skype pro firmy

  • pravidelná kontrola stavu služeb a opravy chyb (2x měsíčně)
  • komunikace s technickou podporou MS
  • držení technické podpory k zákazníkovi
  • konfigurace služeb dle požadavků zákazníka
  • v ceně je měsíční objem 8h práce
3 890 CZK

Hodinová sazba – L1 support

  • zvýhodněná sazba základní správy nad rámec servisního balíčku – platí pro všechny služby O365 při podpisu smlouvy
  •  Zakládání účtů, změna hesel, distribuční skupiny, nastavení práv, založení nových knihoven apod.
550 CZK

Hodinová sazba – L2 support

  • zvýhodněná sazba pokročilé správy nad rámec servisního balíčku – platí pro všechny služby O365 při podpisu smlouvy
  • Specifické požadavky, workflow,  řešení nefunkčností systému s podporou Microsoftu apod.
750 CZK